Fotokalender; een mooi voorbeeld van personalisatie

 

Door middel van (beeld)personalisatie een unieke bureaukalender maken voor klanten en medewerkers. Met geavanceerde techniek, die vaak onzichtbaar blijft, en het juiste gebruik van data is heel veel mogelijk. De kalenderactie is hier slechts één voorbeeld van. De op maat gemaakte portal maakt online direct marketing heel gemakkelijk.

Via een online uitnodigingstraject nodig jij jouw klanten uit om een unieke persoonlijke kalender te maken. Perfect Groep zorgt er voor dat de uitnodiging geheel in de huisstijl van jouw bedrijf opgemaakt wordt. Er wordt zelfs vanuit een door jouw bepaald afzendadres verstuurd. Een goede manier om de klant te “triggeren” om de uitnodiging te lezen is het onderwerp personaliseren.

 

 

 

Perfect Groep ontwerpt samen met jou de perfecte button. Achter deze button hangt een gepersonaliseerde link waardoor iedere genodigde zijn eigen unieke omgeving in de door Perfect Groep gecreëerde portal krijgt.  De portal kan Perfect Groep naar jouw wensen inrichten. Vanuit hier ontwerpt jouw klant in drie eenvoudige stappen zijn eigen op maat gemaakte kalender.

1Je kiest de kalender met jouw persoonlijke voorkeur;

  • variant met 3, 6 of 12 foto’s
  • liggend of staand model
  • vakantieperiodes (Basis- of Voortgezet Onderwijs in Noord, Midden en Zuid Nederland)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2: Uploaden en opslaan van jouw eigen foto’s;

  • Je kunt hier ook verschillende kleuren aan je kalender toevoegen
  • Roteer en snijdt je foto’s bij.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3: Bestellen;

  • Formulier op de portal is vast ingevuld met de gegevens die bij ons bekend zijn
  • Controleren/aanvullen/wijzigen van de gegevens
  • Afronden, door op ‘Bestellen’ te klikken en de kalender wordt gemaakt

Een fotokalender is dus maar één voorbeeld van wat je met data kunt doen. De mogelijkheden zijn legio.

Start typing and press Enter to search