marketing creatie en productie





CASE FEBO

Fan brand actie FEBO fashion.



FEBO
Fan brand actie FEBO fashion.

Bekende influencers presenteren de limited-edition-kledinglijn van FEBO. Dit bleek zo’n groot succes dat alle zeilen moesten worden bijgezet om aan de enorme vraag te kunnen voldoen. Dit was het moment om Perfect Groep in te schakelen voor afhandeling van het webshop fulfilment en zo mee te helpen aan de verdere bouw van het FEBO-love-brand.

 



 

De actie


Op 19 juni start de FEBO-actie en is de diverse merchandising ook echt via de webshop direct beschikbaar. Op dat moment gaan er ook verschillende posts op Social Media uit. Eerder zijn er diverse influencers ingezet, waarvan Maradonnie (Amsterdamse rapper) de hoofdpersoon is. Hij heeft de kleding 15 juni al op Pinkpop gedragen en ‘lekt’ daar foto’s.

 

 

 



 

Opdracht


Perfect Groep verzorgt de uitlevering van de merchandising die via de FEBO-webshop wordt besteld. Vanaf half juni heeft Perfect de diverse FEBO-producten al op voorraad. Na ‘live-gaan’ worden bestellingen uit de webshop dagelijks uitgeleverd. Hierbij maken we gebruik van een door Perfect Groep speciaal ontwikkelde  connector voor de WooCommerce webshop. Net zoals bij de webshops van bijvoorbeeld FSV de Feijenoorder en Sonnema.

 

 

 

Wist jij dit over FEBO...?


Voor FEBO klant werd, wisten wij het niet en vinden dat jammer. Eigenlijk moet iedereen het verhaal achter FEBO kennen. Zeker in een tijd waarin de echte kwaliteit en zorg voor eten steeds belangrijker wordt. Daarom onze versie van het mooie verhaal achter FEBO. Het is een schoolvoorbeeld van eerlijk en ambachtelijk gemaakte producten. Want wist jij dat FEBO alleen werkt met 100% rundvlees? Dat dit wordt geleverd door een paar boeren uit de buurt van Amsterdam, vaak ook familiebedrijven. Verder worden de meeste snacks bij FEBO nooit ingevroren, en alles moet binnen vier dagen worden gegeten, daarna komen de producten niet meer in het ‘schap’. De snacks in de automatiek liggen er ook nooit langer dan een half uur. En de speciale kastjes van de automatiek, die de ideale temperatuur garanderen, zijn door FEBO zelf ontwikkeld. Mooi toch? Het Amsterdamse bedrijf dateert dan ook al uit 1941. Het is gestart als ambachtelijk banketbakkersbedrijf. De oprichter Johan Izaäk de Borst ontwikkelde naast brood en banket een snack: de kroket. Deze vers gemaakte kroket bleek zo’n succes dat Johan de Borst besloot te stoppen met de bakkerij en een automatiek begon. FEBO dankt overigens zijn naam aan de Amsterdamse Ferdinand Bolstraat waar het eerste filiaal zou zijn gevestigd. De deal ging alleen niet door maar de naam stond al wel in de statuten.

Anno nu is de missie nog steeds: breng een eerlijk en uniek product, produceer dagelijks vers met de beste lokale en Hollandse grondstoffen. Geen concessies aan kwaliteit!

Dat dit verhaal klopt hebben wij met eigen ogen kunnen zien. FEBO kiest voor kwaliteit in ieder opzicht!

 

 
Nieuwsgierig
en meer weten?
010 245 2000
info@perfectgroep.nl
Contactpagina