Wij zoeken een CRM/accountmanager

Wij zoeken een CRM/accountmanager

Met goed advies en het leveren van kwaliteit bouw je een relatie op

Ben jij iemand die meer wil zijn dan alleen Accountmanager? Waar de functienaam Customer Relations Manager misschien wel beter bij past…, heb je een ‘hands-on mentaliteit’ en ben je flexibel in de uitvoering? Dan zoeken we jou!

Wat wij van jou als CRM’er verwachten;
Je levert een belangrijke bijdrage aan resultaat gericht klantcontact. Hoe? Door wensen en behoeften van onze klanten in kaart te brengen en dit te vertalen naar concrete (digitale)oplossingen. Je weet wat er leeft in de markt en gaat met oprechte interesse het gesprek aan. Zo creëer je draagvlak en boek je resultaat. Kortom, je bent hét centrale aanspreekpunt en weet klanten op een professionele manier aan ons te binden. Jij bent ‘de spin in het web’ tussen (potentiële) klanten en de verschillende afdelingen binnen Perfect Groep.

Heel fijn zou zijn dat;
Je kennis hebt van marketing automation oplossingen (Copernica en Mailchimp) voor het opzetten van online campagnes, dat je hierin onze klanten kunt adviseren en de klantvraag kan omzetten in een werkopdracht voor uitvoering.

Uiteraard willen wij;
Dat je beschikt over een commerciële instelling, proactief handelt en net als de rest bij Perfect Groep een fijne collega bent.
Functienamen met Junior of Senior, daar doen wij niet aan maar we vragen wel:

  • Minimaal MBO/HBO werk- en denkniveau;
  • Goede sociale vaardigheden, contactuele eigenschappen en analytisch vermogen;
  • Gevoel voor commercie/commercieel aangelegd;
  • Goede communicatieve vaardigheden en collegialiteit;
  • Handen uit de mouwen mentaliteit.

Hoe reageren?
Via de mail gaat het snelst! Je kunt jouw brief met CV sturen naar  Wim van Merkensteijn.

De kleine letters:
Vragen van klanten vertalen naar concrete (multi channel) oplossingen – advies geven over de beste prijs/kwaliteit verhouding – offertes uitbrengen, nabellen en acquisitie van nieuwe opdrachtgevers – opdrachten vastleggen en beheren klantinformatie – actieve communicatie tussen klant en Productiecoördinatoren – planningen maken en bewaken – tijdig signaleren van (mogelijke) knelpunten en oplossingen aandragen – administratieve afhandeling van opdrachten voor facturatie – actualiseren en verwerken klant- en ordergegevens – klachten/verbeterpunten registratie en opvolging – meedenken over productvernieuwing en/of verbetering – geven van presentaties – herkennen van markttrends – input leveren voor het schrijven van blogs en cases.

Recent Posts

Leave a Comment

 

Start typing and press Enter to search

Email automationVacatures