marketing creatie en productie





Fijne Pasen! Kies je eigen moment om op in te haken





Direct mail werkt


Klanten informeren, activeren of gewoon laten weten dat je ze waardeert, papier komt aan. De respons op direct mail, of geadresseerde (reclame)post, neemt zelfs nog steeds toe. Je wordt persoonlijk aangesproken, direct mail is tastbaar en geeft je een gevoel dat de aanbieding speciaal voor jouw is. Niet zo vreemd, wanneer de meeste contacten tegenwoordig online gaan. Een bekend fenomeen is de mailbox die vaak na een korte periode van afwezigheid al uitpuilt. Dit maakt dat de ‘papieren mailing’ meer opvalt en onderscheidend is.

 

Mogelijkheden zijn legio


Voorwaarde voor een mailing met impact is dat deze goed op de ontvanger is afgestemd, relevant is. Vervolgens, wat is het doel van je mailing. En is het een brief, een flyer, of de welbekende ‘bobbel’ in de envelop? Wat doen we daarna met de respons, retouren…  etc. Kortom, de mogelijkheden zijn legio.


Nieuwsgierig
en meer weten?
010 245 2000
info@perfectgroep.nl
Contactpagina