marketing creatie en productie





Automatiseren Klantreis



Een klantreis automatiseren, is de totale conversatie met de klant, over alle kanalen, automatiseren. De mail, het contact met de account manager of de herinnering via social media, wordt allemaal automatisch aangemaakt.

 


Klantreis automatiseren en personaliseren


Als alle mogelijke routes van de klantreis in een flowchart zijn vastgelegd, kan deze in onze software worden geautomatiseerd. Hiermee kunnen we niet alleen het trekken van de attentie van prospects automatiseren, maar ook alle vervolg stappen. Als in het proces een accountmanager, call centre of winkel moet worden ingeschakeld, wordt ook deze stap geautomatiseerd. Iedere actie wordt vastgelegd in de database, wat weer een trigger is voor de volgende etappe in de klantreis. Dit kan vanuit een campagne zijn, maar ook voor een life time event. Als we de gegevens maar in de database hebben vastgelegd. Zo kunnen we niet alleen klantreizen van verkoop automatiseren, maar ook de reis naar een event, de begeleiding van de afhandeling van een verzekeringsservice, het verwerken van een melding van overlijden of een servicebeurt van een apparaat. Alles om de klantreis perfect en klantvriendelijk te regisseren.

 

 

 

 


Nieuwsgierig
en meer weten?
010 245 2000
info@perfectgroep.nl
Contactpagina