Waarom Thermo King Transportkoeling voor papieren nieuwsbrief kiest

Waarom Thermo King Transportkoeling voor papieren nieuwsbrief kiest

 

Thermo King Transportkoeling, specialist op het gebied van geconditioneerd transport, verstuurt haar nieuwsbrief per post. Een papieren uitgave dus. ‘Thermo Nieuws’, zoals de betreffende nieuwsbrief heet, is zo’n 16 jaar geleden gestart en verschijnt 3 x per jaar. De dubbelzijdig geprinte nieuwsbrief op A3 formaat, gevuld met nieuws over Thermo King Transportkoeling, interessante artikelen van haar klanten en een aansprekend voorwoord van de directeur, wordt enthousiast ontvangen door de lezers.

“Het is een bewuste keuze”, aldus Lonneke van Kerkfort van de afdeling communicatie & sales support. “Naast digitale communicatie, verstuurt Thermo King Transportkoeling al jarenlang een ‘papieren’ nieuwsbrief. Niet alleen onze klanten vinden het leuk om over ons bedrijf en branchegenoten te lezen, het doet ook wat met de betrokkenheid van onze eigen mensen. Thermo King heeft 10 verschillende vestigingen waarvandaan zowel de installatie als het (mobiele) onderhoud wordt gedaan. Dan is het ook interessant om te lezen waar je collega’s op andere vestigingen mee bezig zijn. Het zorgt voor een stukje betrokkenheid. Waarom we hebben gekozen voor print en niet digitaal? Omdat een fysieke nieuwsbrief vaak meer opvalt, zeker tussen het hedendaagse digitale geweld dat we in onze mailbox krijgen. En een geprinte versie wordt dikwijls nog even bewaard. Als hij dan ergens blijft liggen, wordt hij vaak ook nog door derden gelezen….”

Twijfel jij nog om voor print te kiezen? Bekijk de voordelen.

Recent Posts

Leave a Comment

 

Start typing and press Enter to search