marketing creatie en productie





Perfect Fulfilment Platform: maatwerk





Perfect Fulfilment Platform, gebaseerd op ervaring


Of het nu gaat om glaswerk, een LP of andere kwetsbare artikelen, ook dat versturen we op een veilige manier. Heb je één of meerdere artikelen te verzenden die qua formaat of kwetsbaarheid afwijken? Weet dan, Perfect levert maatwerk op het gebied van fulfilment. En het Perfect Fulfilment Platform (PFP) maakt het je makkelijk. We ontwikkelden het zelf op basis van ervaringen uit de branche. Dat is niet alleen handig wanneer je product afwijkt van het gemiddelde maar ook wanneer je net even wat extra's wilt. Een leuke cadeauverpakking of het bijsluiten van een gimmick, sticker of samples gaat heel eenvoudig.

 

Wil je een persoonlijke boodschap meegeven? Ook dat kan. Wij zijn ervan overtuigd dat het ‘handgeschreven kaartje’, of een andere ‘personal touch’ verschil maakt. Ook het gebruik van de meest gunstige vervoerstarieven is voor het PFP geen probleem. En aan het eind van het proces geeft het Platform onze medewerkers precies aan welk artikel, het aantal artikelen en op welke manier het artikel moet worden verpakt. Het verzendetiket met de juiste vervoerder 'rolt' dan rechtstreeks uit het PFP.

 


Fulfilment duur? Dat hoeft zeker niet!


Verzendkosten zijn meestal een flinke kostenpost. Gelukkig maak je bij ons deel uit van het grote geheel. Iets dat tot flinke volumekortingen op je verzendtarieven kan leiden. Het gemak van -track en trace- dat wij bieden is iets dat onnodige retouren en dus ook extra kosten voorkomt. Daarnaast kunnen we ook je voorraad beheren, -real time-. Dit levert je niet alleen een hoop minder stress op maar kan je ook de kosten van een nabestelling en/of kostbare spoedkoerier besparen.
Wil je overigens dat wij jouw retouren afhandelen en je klantenservice ‘bemannen’? Om zo een lonende klantendatabase (fanbase) voor je op te bouwen? We doen het ook graag voor je.

 

analyseren

Belangrijk, meten is nog steeds weten...


Laat ons het fulfilment doen, dan bouwen we op basis van je bestellingen een database op. Die data kan je vervolgens inzetten voor gerichte activatie en promotie van je merk of product. Marketing staat of valt bij het (her)kennen van je klanten, alleen op die manier kun je relevant zijn. Om te weten met wie je van doen hebt, is informatie essentieel. Neem bijvoorbeeld Bobby’s Gin, deze wordt meestal verkocht bij de slijter of in de kroeg. Dan is het lastig om met je klanten in contact te komen, laat staan meer inzicht te krijgen in de beweegredenen van je klanten. Die data verzamelen wij voor Bobby’s.

 

In het kader van de privacy is het overigens niet zo dat wij deze gegevens mogen bewaren. Deze worden ingelezen in de database van de klant en vervolgens bij ons verwijderd.

 

Je ziet, er zijn legio mogelijkheden op het gebied van (e-)fulfilment. Vraag ernaar, we lichten ze graag toe.


Nieuwsgierig
en meer weten?
010 245 2000
info@perfectgroep.nl
Contactpagina